Met ArcGIS als basis bent u gegarandeerd van een veilige en efficiënte verbinding tussen al uw medewerkers ongeacht het apparaat dat zij gebruiken. Alle soorten mobiele apparaten en desktops communiceren via ‘the cloud’ en blijven constant up-to-date waardoor al uw werknemers over dezelfde informatie beschikken en naar dezelfde waarheid kijken. Bekijk het onderstaande korte filmpje met een duidelijke uitleg uit de praktijk.

 

Maar waarom stoppen bij uw eigen mensen? Uit ervaring blijkt dat een grote kostenbesparing eenvoudig te bereiken is door de inlichting en inwinning van informatie bij bewoners ook via de BAGGERAPP te laten verlopen. Eisen en wensen van bewoners omtrent het al dan niet deponeren van bagger op hun land kunnen online ingevuld worden. Bovendien is deze informatie op dat moment direct beschikbaar voor alle werknemers.

 

Wilt u dat de klantafhandeling op een gestructureerde en vlotte manier afgehandeld wordt?

Onze interactieve oplossingen zijn een krachtig hulpmiddel voor het contact tussen uw medewerkers en uw inwoners. Klachten en meldingen worden snel en correct verwerkt. Met behulp van de BAGGERAPP kunt u bijvoorbeeld ook ontvangstvergoedingen gestructureerd en precies berekenen. Het systeem berekent de ontvangstvergoeding tot op de cent nauwkeurig hetgeen u in staat stelt de rechtmatige ontvangstvergoeding toe te wijzen aan de rechthebbenden.

Door de koppeling tussen de databases binnen ons platform worden de ontvangstvergoedingen geautomatiseerd en gepersonaliseerd uitgedraaid in een enkele brief naar de perceeleigenaren. Gun uzelf en uw medewerkers het gemak en de zekerheid van deze manier van werken.

Klik hier voor een demo van de BAGGERAPP.

JSN Boot template designed by JoomlaShine.com